Warning: Creating default object from empty value in /nfsmnt/hosting2_1/b/0/b026e4a4-5a17-420b-be55-7311a4f21c17/exatrade.sk/web/wp-content/themes/inspire/functions/admin-hooks.php on line 160

Ako pracujeme

Realizovali ste aktivity, ktoré by vám pomohli „otvoriť dvere“ na nové teritórium? Hľadáte nového alebo ďalších zahraničných distribučných partnerov na predaj vašich výrobkov?

Chýbajú vám personálne, finančné, resp. iné zdroje na rozvoj zahraničných aktivít? Jazykové znalosti? Neznalosť trhu? Nedostatok času? Skúsenosti?

Presuňte svoje úsilie na nás a zverte nám vašu dôveru. Prinášame jasne čítateľný model spolupráce, ktorým vás privedieme k želaným výsledkom. Hlavnou myšlienkou je za nulové investičné náklady získať toho správneho obchodného partnera na novom trhu v novej krajine. Na základe zadefinovaných požiadaviek vám vyhľadáme distribučného partnera vo vybraných krajinách. Odmena za poskytnuté služby sa odvíja od zrealizovanej objednávky od nájdeného obchodného partnera a je fakturovaná formou „success fee“. Všetky ostatné náklady súvisiace s našou činnosťou vás nebudú stáť ani euro.

Ako postupujeme 

Kladieme dôraz na vzájomnú komunikáciu a dôveru. Po prvotnom kontakte a vašom rozhodnutí spolupracovať s našou spoločnosťou, nasleduje niekoľko veľmi dôležitých krokov:

  • Podpis Zmluvy o mlčanlivosti
  • Oboznámenie sa s vašim produktom, víziou, stratégiou spoločnosti našimi odborníkmi
  • Analýza potenciálu identifikovaných trhov
  • Podpora zo strany obchodných a priemyselných komôr
  • Komunikácia s obchodnými a distribučnými partnermi
  • Profesionálna prezentácia vášho produktu
  • Definovanie možností obchodnej spolupráce
  • Zohľadnenie miestnych špecifík daných trhov
  • Zmluvný vzťah 

Našou zásadou je poskytovať klientovi pravidelný reporting vykonaných krokov v záujme zachovania transparentnosti a otvorenej komunikácie. Našim klientom ponúkame taktiež ďalšie podporné aktivity súvisiace s rozvojom obchodu a etablovaním sa na nový trh. Tieto aktivity sú vždy individuálne nastavené podľa očakávaní a potrieb klienta.

Segmenty pôsobenia: 

  • spotrebný tovar (FMCG) – kozmetika, potraviny…
  • Farmácia
  • Chémia, drogéria, hygiena
  • Textil, móda
  • Priemysel
  • Komodity
  • IT – konzultačné služby v oblasti CRM, SAP ERP, Oracle